I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 16 April 2011

Luahan Ketiga.

Hye semua...

  Tadi saya dan adik-adik saya pergi teman ayah pos barang...Lepas tu pergi kedai buku sebab adik nak beli novel...Lepas beli novel...Singgah kedai ikan sekejap...hehehehe..

  Sebelum keluar rumah tadi...Saya minta dekat mama Rm2.00 sebab nak beli anak ikan untuk kura-kura saya...Masa sampai di kedai ikan...Tiba-tiba saya terjatuh hati dekat ikan bulu ayam...Comel aje tengok ikan tu berenang...Nak beli ikan tu...Tapi bila kira duit...Alamak!!!Tak cukup duitlah pulak...Saya nak beli ikan tu dua ekor...Yela...Kalau beli seekor je...Sian dekat ikan tu...Tak ada teman...Saya pun minta dekat ayah lagi Rm2.00...Jadi saya pun belilah ikan bulu ayam dua ekor...Anak ikan Rm2.00...

  Bila sampai rumah...Saya kena perli...hehehe...Nak tahu kenapa???Sebab...Masa dekat rumah tadikan saya minta Rm2.00 dekat mama...Tapi mama bagi Rm10.00...Sampai kedai ikan...Saya minta lagi Rm2.00 dekat ayah...Ayah bagi Rm5.00...Hanya kerana dua ekor ikan bulu ayam...hehehehe...

  Dengan duit yang mama dengan ayah bagi tadi, cukup untuk saya beli buku yang saya mahukan...Mungkin ada hikmahnya buku yang saya mahu itu tiada di kedai tadi...Hikmahnya ialah...saya dapat dua ekor ikan bulu ayam yang sangat comel...hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan