I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 27 April 2011

Luahan Kelapan.

Assalamualaikum semua.

Pagi ni saya nak share sikit sal mimpi saya malam tadi... Korang nak tau tak...eeeeiiii.... Gelinya!!! Saya tak pernah mimpi yang saya dipaksa untuk memerlihara cicak tokek!!! yuck!!! Walaupun cicak tu mahal tapi... Gelilah...

Saya tak berapa ingat sangat mimpi tu macam mana tapi yang saya tau masa tu saya tengah jalan-jalan kat pantai. Saya, sorang kawan saya cik PeArl'S and penawar bagi hati saya mr.N. hehehe

Masa kitorang ngah jalan-jalan, tiba-tiba saya ternampak satu gerai haiwan. Seronoknye!!! Ngan terujanya kami pun pergilah ke gerai tu... Kat gerai tu ada jual macam-macam haiwan yang cute-cute. Yang paling saya suka sekali is sugar glider... Comel...Mata die yang besar tu yang saya suka...hehehehe

Ngah best-best main ngan binatang tu semua... Tiba-tiba mr.N tanye, haiwan ape yang paling saya tak suke... Jawapanya mestilah saya tak suke cicak!!! Geli lah...Saya penah ada bad memory ngan cicak...hahaha... Sebab tulah saya geli...

So... Bila mr.N tau yang saya tak suka cicak. Mr.N terus beli cicak tu untuk saya secara PAKSAAN!!! Tidak... Time-time tu jugak saya bangun dari tidur... Tak sanggup nak bayangkan macam manalah agaknya kalau saya bela cicak tu betul-betul...hehehehe

Aku tengok cicak ni pun macam nak terkeluar segala isi perut aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan