I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 21 April 2011

Luahan Keenam.

  Hye semua...

  Tak tahulah kenapa malam ni saya teringat zaman sekolah dulu...Betul cakap orang...Zaman sekolah ialah zaman yang paling best!!!Memang tak dapat nak dinafikan lagi...Kelakar bila teringat zaman tak matang dulu...

Dari tingkatan satu sampai tingkatan lima...Saya duduk di asrama...Masalahnya...Asrama saya bukan satu...Tapi tiga!!!...hehehe...Tahu tak kenapa saya tukar sekolah sampai tiga kali???ha...Saya tukar sekolah sampai tiga kali mestilah bukan sebab saya kena buang sekolah tau!!!Saya ni taklah senakal itu...Ceritanya berbunyi begini(walaupun tak ada bunyi masa korang baca cerita ni)...hehehe...

  Masa saya ditingkatan satu, parent saya telah hantar saya ke sekolah tahfiz dengan harapan saya boleh menjadi anak yang solehah sebab masa di sekolah rendah saya ni suka sangat merayau plus saya ni suka kelentong orang...Almaklumlah...Kawan-kawan saya pun masa tu pun memang suka merayap and mengkelentong orang macam saya juga...Bila dah dapat geng...Paham-paham jelah...hehehe

  Masa ditingkatan satu...Saya ni selalu buat hal...Tapi jarang kantoi...Pandai-pandailah nak buat jahat...hehehe...Perkara yang saya selalu buat is........Ponteng kelas, ponteng solat jemaah, ponteng ngaji dan segala yang boleh dipontenglah kalau nak disenangkan cerita...hehehe

  Setiap kali balik cuti...Parent selalu tengok apa perkembangan saya...Baik dari segi perangai, hafalan dan juga pelajaran...Yang berubah cuma perangai...Itu pun satu je!!!Nak tahu apa...Dengan bangganya saya ingin mengumumkan perangai yang dapat saya ubah ialah....Saya dah tak merayap macam dulu!!!hehehehe...Nak tahu sebab apa..?Sebab.....Lepas saya masuk asrama...Saya dah xkontek kawan-kawan sekolah rendah saya dah...Bukan saja-saja tak nak kontek...Masa tu mana ada pelajar macam saya ni guna handphone lagi...Nombor telefon rumah diorang pun saya simpan entah mana-mana...hehehehe


  Saya belajar di sekolah tahfiz tu selama setahun setengah...Lepas tu parent saya pindahkan saya di sekolah asrama yang kedua...Tapi bukan tahfiz just sekolah agama biasa je...

  Bila saya masuk sekolah yang kedua ni...Saya terpaksa return kelas...Elok-elok saya tingkatan dua masa tu...Saya masuk tingkatan satu sebabnya...Saya tak tahu apa-apa langsung...Masa di tahfiz dulu mana ada belajar akedemik...

  Bila masuk sekolah baru ni...Sekali lagi saya peningkan kepala parent saya...hehehe...Di sekolah ni saya tak boleh nak ponteng kelas sebab tak boleh nak lepak dekat bilik...So saya cari kerja yang lain pula...

 Nak tahu kerja apa yang saya buat???Tunggu episod yang akan datang...ahakz...Tangan saya dah rasa macam nak tercabut menaip...hehehe

Ok lah...Ardioz....Amigoz....Assalamualaikum....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan