I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumaat, 22 April 2011

Bilik 0oo Bilik.


Hye semua...

  Apa kabar???Nak tahu tak...Saya baru je lepas kemas bilik tidur saya yang boleh dianggap store...Bersepah!!!Penuh dengan barang-barang adik...Kalau pandai kemas tak apalah juga!!!Hah...Saya memang teringin sangat nak bilik sendiri...Lebih 'privacy'...Tak ada barang orang lain...Tak payah susah-susah nak jerit suruh kemas...

  Tapi...Rasanya memang takkan dapatla...Ada banyak sebab nape saya kate cam tu...Antaranya...Saya ni jarang ada dekat rumah...Yela...Sayakan tinggal di asrama...Dari form 1 smpai sekarang...Bila cuti je balik...Nak balik selalu tak boleh...Jauh...

  Sebab yang kedua...Rumah saya ni cuma ada 3 bilik je...Yang tinggal dalam rumah ni 6 orang...Jadi...Nak tak nak...Kenalah kongsi...Satu bilik 2 orang...Tapi bilik saya ni special sikit...Time siang kongsi berempat...Time malam je berdua...Hal ini kerana ya wahai tuan-tuan dan puan-puan sekalian...Waktu siang adik-adik saya yang lelaki suka lepak dalam bilik saya...Lagi pun bilik diorang tu kecik sikit...Time malam je diorang duduk dekat bilik diorang...

 Saya selalu berangan...Kalau ada bilik sendiri...Saya nak 'decorate' bilik saya jadi macam ala-ala bilik princess barbie...Biliknya cantik sangat-sangat!!!ah....Tapi saya lagi suka kalau bilik saya macam bilik barbie as a repunzel...Biliknya luas and neutral...Cantik...Warna pink purple lagi...Penuh dengan lukisan yang cantik-cantik...Tak adalah serabut kepala otak saya ni ha...hehehe

  Oklah korang...Cukup-cukuplah berangan tu...Adik-adik saya dah balik dari sekolah...So..Saya nak sambung menjerit suruh diorang kemas pulak...hehehehe 'joking je'....


  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan